میزبانی سمنانی‌ها از «نور و نوروز» در امامزاده علی بن جعفر (ع)

کانون فرهنگی و هنری والفجر در امامزاده علی بن جعفر (ع) میزبان ویژه برنامه «نور و نوروز» خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ویژه برنامه «نور و نوروز» همزمان در ۳۰ استان کشور، با هدف پاسداشت ایام میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و همچنین توجه و توسل مردم به حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و گسترش عطر و یاد این آستان مقدس در لحظات تحویل سال برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری والفجر سمنان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، گفت: این مراسم در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) واقع در خیابان آستانه سمنان برگزار می‌شود.

مجید ترحمی در ادامه گفت: مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر آغاز خواهد شد و با ورود پرچم متبرک آستان قدس حضرت رضا (علیه السلام) و قرائت صلوات خاصه ادامه می‌یابد.

وی سلام بر حضرت صدیقه طاهره (س)، پخش مستقیم دعای تحویل سال از حرم مطهر رضوی، توزیع بسته های متبرک رضوی و قرائت جمعی عهدنامه با حضرت رضا(ع) را به عنوان دیگر برنامه های تدارک دیده این تشکل عنوان کرد.

یادآور می‌شود؛ ویژه برنامه کشوری و مردمی «نور و نوروز»، در روز ۳۰ اسفندماه، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مشارکت شبکه جوانان رضوی در گلزارهای شهدا، امام زادگان، بقاع متبرکه و مهدیه‌های مراکز استان سراسر کشور و با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.