نباید فرصت داد برای دنیا عده ای امام (ره) را به استخدام سلیقه‎ها در آورند / ملت ایران تمام عزت خود را در سایه ولایت فقیه به دست آورده

کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما گفت: نباید فرصت داد کسانی برای دنیا امام خمینی (ره) را به استخدام سلیقه‎های خود در بیاورند ، چراکه امام هویت انقلاب است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حشمت ‎الله قنبری استاد دانشگاه و کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گرگان که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی برگزار گردید، اظهارکرد: امروز نهضت امام خمینی (ره) در قلمرو ایران نمانده و تبدیل به یک جریان شده است.

وی به برخی رفتارها که منطبق با امام نیست اشاره کرد و افزود: برخی به وظایف ‎شان عمل نمی‎کنند و قدرشناس مردم نیستند، اینها در واقع به خودشان ظلم می‎کنند و باعث می‎شوند برخی باورها ترک بردارد اما در مسیر کلی امام و انقلاب و ولایت نمی‎توانند خدشه ایجاد کنند .

استاد دانشگاه در ادامه اذعان داشت: این انقلاب، انقلاب سال  ۵۷ نیست و یک موجودیت فاخر و هویت والای متعالی است که در برابر همه خواسته‎های استکبار سد ایجاد می‎کند.

قنبری با بیان اینکه کسانی که خیال می‎کنند در مخالفت با ولی‎امر مسلمین می‎توانند به راه امام برسند افکار و اندیشه نهروانی و التقاطی دارند ، گفت: : ملت ایران تمام عزت خود را در سایه ولایت فقیه به دست آورده پرچمی که امام خمینی (ره) برافراشت اکنون با دست باکفایت آیت‎الله خامنه‎ای بر قله جهان در اهتزاز است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در بسیاری از ابعاد یک استثناء بود، تصریح کرد: امام نظام سلطنتی را واژگون و نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کرد ، انقلابی پدید آمد که وابسته نبود و مردم برای سرنوشت خودشان تصمیم می‎گیرند.

کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما با اشاره به اینکه عده ای در برخی اوقات نسبت به این سرمایه بزرگ که به برکت وجود امام به ملت ارزانی شده کفران نعمت می‎کنند ، گفت : در مکتب تربیتی امام کسی مسئولیتی را پذیرفت به خاطر خدمت به مردم نباید منت بگذارد.

وی با اشاره به خط انحراف که گاهی در برخی جاها شکل می‎گیرد، گفت: استکبار امروز به دنبال نفوذ به اعتقادات و باورهای مردم و تحریف امام است و می‎خواهد باورهای مردم را خراب کند.

قنبری در ادامه تاکید کرد :  نباید فرصت داد کسانی برای دنیا امام خمینی (ره) را به استخدام سلیقه‎های خود در بیاورند ، چراکه امام هویت انقلاب است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : برخی خیال می‎کنند که زندگی بدون ولایت تکرار می‎شود زهی خیال باطل، دیگر کربلایی تکرار نخواهد شد و اگر کربلا تکرار شود مطمئن باشند که سر عمر سعدها بر نیزه خواهد بود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جهان به عنوان یک نقطه کانونی قدرت است ، گفت: امروز حزب‎الله صولت آمریکا و اسرائیل را در هم می‎کوبد ، آنها خواستند هیمنه سوریه را بشکنند اما نشد، خواستند یمن را تسخیر کنند نتوانستند، عراق را با آسیب‎ مواجه کردند اما با سقوط صدام نام امام خمینی (ره) افراشته شد.

وی با بیان اینکه اکنون دغدغه استکبار این است که ایران تبدیل به یک قدرت بزرگ منطقه‎ای شده است و افزود : از دامن ملت بزرگ ایران، قاسم سلیمانی‎ها پرورانده می‎شوند فرزندانی تربیت می‎شوند که از حریم اهل‎بیت (ع) دفاع کنند.

قنبری با بیان اینکه نعره حیدری ملت ایران اگر بلند شود استکبار هیچ جای امنی در کره خاکی نخواهد داشت، اذعان داشت : ناهنجاری‎هایی که مردم به کرات از کنار آن عبور می‎کنند برای این است که مردم قدرت انقلاب را باور دارند، عزت اسلام را می‎شناسند، خواسته ملت ایران این است که مسئولان در حوزه‎های مختلف  خدمت کنند.

کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما  با بیان اینکه هیچ موضوعی در کشور نباید عامل تفرقه باشد، گفت: در هر انتخاباتی یک نفر رئیس‎جمهور می‎شود یکی وکیل و …. ، بیش از ۴۱ میلیون نفر پای مکتب انقلاب را امضاء کردند دیگر نباید کسی ذائقه مردم را تلخ کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : کشور باعزت در سایه ولایت فقیه حرکت می‎کند این خیلی بد است که به خاطر رقابت‎های انتخاباتی، وحدت ملت بر هم بخورد، اکنون همه باید دست به دست هم دهند تا دولت در کارهایش موفق شود.

قنبری با اشاره به اینکه دولت باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار ببندد ، گفت : این کشور و این انقلاب یک ستون خیمه دارد و آن ولی امر مسلمین است، مابقی باید در زیر سایه ولایت فقیه باشند هر کسی از این خیمه زاویه گرفت در اردوگاه اسلام جایگاهی ندارد.

یادآوری می شود؛ ویژه برنامه «عهد روح الله» از ۱۱ الی ۱۶ خردادماه، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی، همزمان با ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در ۶۰ نقطه از کشور برگزار شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.