نخستین کتاب صوتی ویژه روز زیارتی امام رضا(ع) رونمایی می شود

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تولید کتاب صوتی «یک قمقمه دریا» با مشارکت مردمی گسترده در ایام زیارتی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجتبی مختاری در آستانه فرارسیدن روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع)، از رونمایی کتاب صوتی زندگی این حضرت خبر داد و گفت: کتاب «یک قمقمه دریا» اثر محمدهادی زاهدی، در قالب کتاب صوتی با صدای جوانان و نوجوانان در قالب فراخوان کمپین یک جهان مهربانی گردآوری و تولید شده است.

وی در ادامه گفت: این کمپین، با آغاز به کار “رادیو صدای مهربانی”، هفته گذشته اقدام به جمع‌آوری فایل‌های صوتی ارسال شده جوانان و نوجوانان سراسر ایران از خوانش داستان های کتاب نمود که پس از تدوین نهایی، کتاب صوتی آن را عرضه خواهد نمود.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: کتاب «یک قمقمه دریا» که توسط انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است، در قالب داستان کوتاه به ۱۰۰ نکته از زندگی امام رضا(ع) می‌پردازد.

وی در پایان گفت: «رادیو صدای مهربانی»، یکی از حرکتهای مخاطب محور موسسه جوانان آستان قدس رضوی است که در قالب پویش «یک جهان مهربانی» در حال برگزاری آن است. این نخستین پویش رادیویی ـ تعاملی جوانان و نوجوانان ایران، در حال تبدیل شدن به استودیوی رادیویی به وسعت ایران است.

یادآوری می‌شود؛ این کتاب صوتی به مناسبت روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) با مشارکت جوانان در سراسر کشور، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی رونمایی خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.