نشست هم‌اندیشی کاروان‌های زیرسایه خورشید برگزار می‌شود

جشنواره زیر سایه خورشید یازدهم آغاز شد

اولین نشست هم اندیشی و تبادل تجربه و برنامه ریزی خدام و مبلغین و مداحان و مسوولان کاروان‌های زیر سایه خورشید سه شنبه در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، اولین نشست هم اندیشی و تبادل تجربه و برنامه ریزی خدام و مبلغین و مداحان و مسوولان کاروان‌های زیر سایه خورشید در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

در این برنامه نشست‌های کلی با حضور مجتبی مختاری رئیس ستاد جشن های زیر سایه خورشید و مدیر عامل موسسه جوانان، حجت الاسلام فرازی‌نیا مدیر حوزه ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی و توکلی مدیر امور خدمه آستان برگزار می‌شود. همچنین پس از نشست عمومی، جلسه نشست‌های تخصصی هر گروه با بررسی مسائل تخصصی و تبادل تجربیات برگزار خواهد شد.

هدف از اجرای این نشست، ابلاغ و بررسی شرایط، ضوابط و کلیات جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید است که در کنار آن ضوابط اجرایی که کاروان‌ها باید پایبند باشند و شرح وظایف هر کدام از اعضای کاروان‌ها تبیین می‌شود.
برای هر کدام از اعضای کاروان زیر سایه خورشید در کمیسیون‌های تخصصی وظایفی تعریف شده است و کتابچه راهنما برای هر بخش تدوین شده است که در این نشست‌ها به تبادل نظر گذاشته می‌شود.

همچنین تبادل تجربه و اجماع نظر و بررسی شرح وظایف مسوولین کاروان‌ها یکی دیگر از اهداف این نشست است.

اعضای کاروان‌های زیر سایه خورشید در این نشست‌‌ها می‌توانند قومیت‌ها، اقلیم شناسی و نیازهای ضروری تبلیغی و فرهنگی استان‌ها را شناسایی کنند و آنها را به تبادل نظر بگذارند.
جشن‌های زیر سایه خورشید از ۲۴ تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه(ص) به مدت ده روز در سراسر کشور و چندین کشور خارجی برگزار می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.