نشست هم اندیشی یازدهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید برگزار می‌شود

ششمین نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با هدف هماهنگی و برنامه‎ریزی یازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید از ۲۹ خرداد تا ۱ تیر در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، با توجه به نزدیکی ولادت امام رضا(ع) و برگزاری جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در دهه کرامت، نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی این بار، با هدف هماهنگی و برنامه‎ریزی یازدهمین دوره جشن‌های مردمی  زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

در این اجلاس ۱۵۰ نفر از مدیران استانی شبکه جوانان رضوی با سفر به مشهد در جلسات شورای مرکزی، جلسات ستاد ملی و جلسات گفتگوی شبکه پیرامون برنامه‌های زیر سایه خورشید شرکت خواهند کرد.

همچنین در این اجلاس راهبردها و رویکردهای جدید و نوآورانه به شور گذاشته خواهد شد و عناوین اصلی برنامه‎‌ها به سایر استان‌ها ارائه می‌شود تا هر استانی بنا بر اقتضائات و شرایط خود برنامه‌های ارایه شده را با مشارکت مردم اجرا کند.

لازم به ذکر است به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در سال گذشته جشن های زیرسایه خورشید در ۱۲۰۰ نقطه سراسر دنیا با هدف ترویج سبک زندگی دینی بر پایه سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت رضا (ع)، با بهره گیری از ظرفیت های آستان قدس رضوی برگزار شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.