نماینده ولی فقیه در استان قزوین: جوانان در مکتب اسلام رسم جوان مردی می آموزند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
جوانان در مکتب اسلام رسم جوان مردی می آموزند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هنر اسلام این است که جوان را به جوان مرد تبدیل می کند بنابراین جوانان در متکب دین این فرهنگ را می آموزند.
به گزارش ستاد خبری اجلاسیه جوانان رضوی، حجت السلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی که به منظور شرکت در گردهمایی تشکل های مردمی همکار آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده است، ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد اظهار کرد: گردهمایی تشکل های مردمی همکار آستان قدس رضوی جوانان بستر مناسبی برای معرفی رسم جوانمردی به جوانان است.
وی افزود: کسانی که در مکتب دین رسم جوان مردی آموخته اند، در بسیاری از امور نقش آفرین هستند. جوان مردان اگر در مناطق محروم نیاز به نوسازی و بهسازی باشد، همواره برای عمران و آبادانی این مناطق پای کار بوده و شانه از زیر بار مسئولیت خالی نمی کنند.
امام جمعه قزوین به نقش تشکل های مردمی در انجام فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: امروزه بسیاری از جوانان با الهام از رسم جوان مردی، در جهت ترویج و نشر ارزش های دینی و سیره اهل بیت(ع) گام بر می دارند که قابل تقدیر است.
وی در خصوص اقدامات فرهنگی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: خوشخبتانه آستان قدس رضوی در عرصه های مختلف فرهنگی فعال بوده و اقدامات معنوی این مجموعه در همه بخش ها قابل مشاهده است.
حجت الاسلام عابدینی گفت: در سال های اخیر بسیاری از منابع دینی که مهجور مانده بود، توسط انتشارات آستان قدس رضوی نشر شد و در دسترس مردم قرار گرفت که قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در تلاش است که در نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای اسلامی حضور یافته و فرهنگ رضوی را نشر دهد؛ اجلاسیه جوانان رضوی هم نمونه از فعالیت های بین المللی این مجموعه به شمار می رود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.