نوجوانان مشهدی، مهمان هیئت نوجوانان شباب الشمس می شوند

همزمان با بیست و هفتم ماه رجب، سالروز مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) مراسم جشنی به همت هیئت نوجوانان شباب الشمس موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این مراسم ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی همچون، سخنرانی، مداحی، مسابقه، معرفی و عرضه کتاب‌های خوب و خوردنی، اهداء جوایز منتخب کتابخوانی و اعلام ویژه برنامه‌های اعتکاف ماه رمضان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حلوائیان در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازند و مدیحه‌سرایی نیز توسط کربلایی محمد رضا بذری صورت می‌گیرد.

مراسم جشن و سرور مبعث رسول مکرم اسلام(ص) شنبه ۲۵ فروردین ماه سال جاری در ساعت ۱۷ واقع درخیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی ۱۷ و ۱۹حسینیه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

گفتنی است: هیئت شباب الشمس ویژه نوجوانان پسر با هدف مسئولیت دهی، هویت بخشی و حضور در دستگاه امام رضا(ع) به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی راه‌اندازی شده است. این هیئت در نظر دارد برای جذب و تاثیرگذاری حداکثری، علاوه بر بخش‌های معمول هیئت‌ها یعنی سخنرانی و مداحی؛ سرود، تئاتر، پخش کلیپ، معرفی و عرضه کتاب‎های مفید در حوزه نوجوانان را جزو برنامه‎ها و فعالیت‌های خود قرار دهد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.