همایش«خانواده های انقلابی» در استان قزوین برگزار می شود

با میزبانی تشکلهای شبکه جوانان رضوی، همایش «خانواده ­های انقلابی» در قزوین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همایش «خانواده های انقلابی» در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی پویش کشوری «چله انقلاب اسلامی» و با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی در قزوین برگزار می شود. در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون؛ کارشناس مسائل خانواده به سخنرانی خواهد پرداخت.

همایش خانواده های انقلابی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی از سوی تشکل های شبکه جوانان رضوی، روز پنج‌شنبه سی‌ام دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار می شود.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای صلوات خاصه و سرود ملی، تجلیل از خانواده شهید انقلاب، سخنرانی و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم از جمله برنامه هایی است که در این همایش اجرا خواهد شد.

ارائه محصولات نمایشگاهی، تصویری و صوتی، بنر، سربند، پوستر و آثار گرافیکی متناسب با ایام دهه فجر از دیگر اقداماتی است که در حاشیه همایش «خانواده ­های انقلابی» صورت می پذیرد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب» به ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد پرداخت که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیتها با محوریت شبکه جوانان رضوی، با همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.