همایش «الگوی جوان مومن انقلابی، جوان‌ترین امام حضرت جوادالائمه(ع)» برگزار می‌شود

نشست «الگوی جوان مومن انقلابی، جوان‎ترین امام حضرت جوادالائمه (ع)» در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) و هفته ترویج معارف و سیره ایشان، این همایش با هدف تجلیل از جوانان نخبه و فعال فرهنگی در حوزه‌های مختلف به همت اداره پاسخگویی به سوالات دینی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و مشارکت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور تولیت آستان قدس رضوی و ۸۰۰ نفر از جوانان فعال فرهنگی سراسر کشور در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

در این نشست از جوانان نخبه، فعالان فرهنگی سراسر کشور، خانواده شهدای مدافع حرم و.. تقدیر و تجلیل به عمل خواهد‌آمد. همچین عزاداری و مرثیه‌سرایی در حضور پیکر شهدای دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌باشد.

یادآوری می‌شود؛ نشست «الگوی جوان مومن انقلابی، جوان‎ترین امام حضرت جوادالائمه (ع)» با حضور فعالان فرهنگی جوان سراسر کشور در روز سه شنبه ۳۱ مردادماه و به همت اداره پاسخگویی به سوالات دینی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و مشارکت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.