همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی در کرمانشاه برگزار خواهد شد

همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (سلام لله علیها) در استان کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی ۱۲اسفندماه صبح روز شهادت بانوی دوعالم با تجمع مردم درمقابل مسجد آیت الله میبدی (ره) واقع در بالای پل جوانشیر به طور دسته روی به سمت مسجد جامع  کرمانشاه برگزارمی شود.

همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی با افتخار از سادات شهر، روحانیون وائمه جماعت همچنین عزادارن حضرت فاطمه (س) از سرار استان کرمانشاه استقبال و میزبانی می کند.

ویژه برنامه های همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی بعد از نماز صبح با صرف صبحانه متبرک وهدیه شال عزا به عزاداران شروع می شود سپس با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) و حرکت عزاداران به سمت مسجد جامع تداوم می یابد.

کانون تخصصی منتظر المهدی (عج) از تشکل های مرتبط به موسسه جوانان آستان قدس رضوی محسوب می شود که از دوماه گذشته فعالیت های خود در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم آغاز کرده است خوشبختانه با تلاش های فراوان امسال توانایی برگزاری همایش سادات عظیم الشان در ۴ شهرستان هرسین، کنگاور، اسلام آباد غرب و سنقر داریم.

یادآوری می شود کانون تخصصی منتظر مهدی (عج) کرمانشاه از جمله تشکلهای مردمی شبکه جوانان رضوی در سطح کشور می باشد که بصورت مستمر در حوزه دینی و مذهبی اقدام به برگزاری مراسمات مذهبی می نماید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.