“همراه شو رفیق”؛ برنامه ای فرهنگی برای نوجوانان رمضانی

پاتوق های افطار تا سحر نوجوانان مشهدی و خانواده آنها با عنوان “همراه شو رفیق” ویژه ایام ماه مبارک رمضان در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.
ویژه برنامه های “همراه شو رفیق” با هدف بهره گیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان برای ارتباط گیری هرچه بیشتر با مخاطبان نوجوان و ارائه معارف دینی در قالب بسته های محتوایی و جذاب، طراحی و توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی اجرا می گردد.

در قالب این برنامه که با حضور نوجوانان و والدین شان بر سفره افطاری ساده آغاز و با برگزاری محفل قرائت دسته جمعی قرآن کریم ادامه پیدا می کند، حجت الاسلام و المسلمین نخاولی به ایراد سخنرانی پیرامون مباحث تربیتی و تفسیر آیات قرآن مجید می پردازند و کارگاه طب و مشاوره اسلامی نیز با حضور اساتید حوزه روانشناسی برپا می شوند.

از جمله بخش های جذاب و مخاطب پسند این برنامه شبانه، برگزاری جنگ نوجوانانه، مسابقات فرهنگی، تفریحی، ورزشی به همراه بازی های فکری حرکتی و خلاقیتی است که با حضور نوجوانان شکل می گیرند و والدین نیز بطور همزمان می توانند در غرفه ها و ایستگاه های طب و سلامت، مشاوره خانواده و مانورهای اعتقادی حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است، پاتوق های افطار تا سحر نوجوانانه ” همراه شو رفیق” از ششم ماه مبارک رمضان به مدت ۲۰ شب در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.