پویش کشوری «چله انقلاب» در یزد برگزار می شود

همزمان با ایام الله دهه فجر، سلسله نشست های پویش کشوری «چله انقلاب» در استان یزد برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله نشست های عمومی و تخصصی پویش کشوری «چله انقلاب» در سه ویژه برنامه مجزا در سه لایه مخاطب به صورت عمومی، تخصصی و جُنگ دانش آموزی در استان یزد با حضور تشکل های فعال فرهنگی، بیست و یکم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

نشست تخصصی چله انقلاب در یزد با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید روحانی؛ رییس بنیاد پژوهشی انقلاب اسلامی کشور با حضور فعالان فرهنگی استان یزد ساعت ۹ تا ۱۱صبح  با موضوع گفتمان انقلاب اجرا خواهد شد.

همچنین نشست عمومی پویش کشوری «چله انقلاب» عصر همان روز با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان و فرهنگیان این استان ساعت ۱۸ در محل امام زاده سید جعفر(ع) با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این حرکت فرهنگی به میزبانی تشکل های جوانان رضوی و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مراکز استان ها در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر طراحی شده است.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.