کاروان‎های اعزامی جشن‎های زیر سایه خورشید، سفیران حضرت رضا(ع) هستند

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، گفت: کاروان‎های اعزامی جشن‎های زیر سایه خورشید، سفیران حضرت رضا(ع) و نماینده ثامن الحجج(ع) در سرتاسر جهان هستند.

به گزارش آستان نیوز، سید خلیل منبتی، در آیین افتتاحیه دهمین دوره جشن‎های مردمی و بین‎المللی زیر سایه خورشید که با حضور فعالان فرهنگی کشور و دبیران کمیته‎های فرهنگی آستان قدس رضوی، در تالار اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس رضوی، برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه این برنامه‌ها از ابتدای شکل گیری، آثار و برکات فراوانی به همراه داشته است و به بهترین نحو و با وسعت و شکوه ادامه دارد.

وی ابراز کرد: ما همه خدمت‎گذار زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) هستیم و به نشانی که در سینه داریم افتخار می کنیم. نوکری امام رضا(ع) دارای مقام بالایی است.از این رو تا جایی که از دستمان برمی‎آید باید به نحو احسن زائران را تکریم کنیم.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، افزود: کسانی هستند که حتی یک بار هم توفیق زیارت حرم امام رضا(ع) نصیبشان نشده است.از سال گذشته آستان قدس رضوی نگاه ویژه‎ای به این قشر از افراد داشته است. با برگزاری این جشن‌ها و حضور در روستاهای دور افتاده به عنوان نماینده امام رضا(ع)، می‎توان لذت احساس معنوی آنان را درک کرد.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم حضورمان حساب شده است و حضرت رضا(ع) خود عنایت ویژه‎ای به ما دارند به همین منظور وظیفه سنگینی بر دوش ماست. خدا را شاکریم، تمامی خادمان با هر شغل و تخصصی که دارند، جزء افراد سرشناس و به نام هستند. امیدواریم بتوانیم سرمنشا و الگو خوبی برای مخاطبان این جشن‎ها  باشیم.

منبتی، خاطر نشان کرد: باید از فرصت‌ها نهایت استفاده و بهره را ببریم. محرومان را فراموش نکنیم. فضا برای هر فعالیتی باز است، سعی کنیم هر جا حضور می‌یابیم به نحو احسن ورود پیدا کنیم و خدمت‌گذاری واقعی باشیم.

گفتنی است: مداحی، اجرای سرود توسط گروه منتطران مهدی، رونمایی از پوستر دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید و محصولات  مختلف تولیدی که شامل کتب و محصولات نرم افزاری است، از دیگر برنامه‎های این مراسم بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.