یهودیان از خواسته‌های مردم فلسطین حمایت می‌کنند

سخنگوی یهودیان ضد صهیونیسم آمریکا گفت: یهودیان از خواسته های مردم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم قدس را محکوم می کند.

 

 

 

به گزارش ستاد خبری ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو، دیوید ویس در همایش «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» که به همت شبکه جوانان رضوی با حضور میهمانان کنفرانس بین المللی افق نو در شیراز برگزار شد، با ابراز تاسف از قتل عام مردم مظلوم فلسطین در نتیجه جنایت های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز، روز غمگینی است چرا که علاوه بر این جنایت ها، در یوم النکبت روز اشغال فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار داریم.

وی افزود: تاریخ ما را ورق بزنید می بینید که در دو هزار و ۳۰۰ سال گذشته اجداد ما توسط اروپایی ها آزار و اذیت می شدند چرا که مسیحیان می خواستند دین خود را به زور به یهودیان تحمیل کنند؛ آن روزها مسلمانان از جمله ایرانیان، یهودیان پناهنده را در کشورهای خود پذیرفتند و با آنها با مهربانی و انسانیت رفتار کردند.

سخنگوی یهودیان ضدصهیونیسم بیان کرد: در تورات آمده است با افرادی که به شما نیکی می کنند به نیکی رفتار کنید اما می بینیم که متاسفانه اسرائیلی ها بر خلاف این سخن عمل می کنند؛ ما همواره زندگی مسالمت آمیز اجدادمان در کنار مسلمانان را در خاطر داریم.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها قدرت رسانه را در اختیار دارند، اظهار کرد: ما تاکنون قادر نبوده ایم صدای خود را به مردم دنیا برسانیم اما سعی کرده ایم اعتراض خود را با تظاهرات اعلام کنیم.

ویس گفت: زندگی مسالمت آمیز ما با مسلمانان نشانه ای از این است که رفتار رژیم صهیونیستی چیزی نیست که در تورات آمده باشد، نباید رفتار آنها را به پای همه یهودیان گذاشت چرا که ما از رفتارهای غیراخلاقی آنها ناراضی هستیم و مخالفت خود را اعلام کرده‌ایم.

این فعال ضدصهیونیستی تاکید کرد: ملت فلسطین نسبت به وطن خود و دریافت غرامت بابت خسارات مالی و زیان هایی که در دهه های گذشته بر آنها وارد آمده محق هستند و باید در این راستا به آن ها کمک کنیم.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل بر علیه مردم فلسطین و تظاهرات یهودیان بر علیه خاخام‌هایی که بی اخلاقی می کنند، افزود: ما بارها از خواسته های مردم فلسطین حمایت کرده و نسبت به رنج هایی که متحمل شده اند با آنها همدرد شده ایم. بر یهودیان واجب است که با کلیه انسانها با صداقت و از روی اخلاق رفتار کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.