«هفت روزدربهشت» میزبان نوجوانان نخبه شهرستان قم

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی نوجوانان نخبه شهرستان قم در طرح هفت روز در بهشت شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی ،در ادامه طرح هفت روز دربهشت که تابستان امسال با حضور بیش از ۲ هزار جوان و نوجوان نخبه از سراسر کشور برگزار شد، نوجوانان نخبه شهرستان قم با حضور در مشهد مقدس در این طرح شرکت کردند.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با شناسایی دقیق دوران اثرپذیری و آغاز اثرگذاری نوجوانان و جوانان، طرح اردوهای آموزشی، معرفتی و تفریحی هفت روز در بهشت را از سال گذشته کلید زد. در این طرح و در مرحله اول افرادی برای شرکت در این اردوها انتخاب شدند که از ضریب هوشی بالایی برخوردار بوده و این مهم با کمک شبکه جوانان رضوی در کل کشور و با شناسایی نخبگان مدارس تیزهوشان انجام شد.

در سال اول این دوره ۸۷۰ جوان و نوجوان نخبه از سراسر کشور برای شرکت در این دوره فراخوان شدند و امسال نیز با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش کمی و کیفی این طرح، بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از نخبگان کشوری در این اردوها شرکت کردند.

این اردوها بر پایه سه حوزه آموزش مبانی اعتقادی، معرفتی و تفریحی بنا شده است که شرکت‎کنندگان پس از گروه‎بندی و تعیین مربی همراه، دوره را به پایان خواهند رساند؛ در حوزه آموزش مبانی اعتقادی، ۷ کتاب معارف کاربردی ویژه تدریس به جوان و نوجوان توسط تیم محتوایی پس از دوسال تلاش تالیف شد که در کلاس‏های آموزشی تدریس می‎شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.