به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی
۲۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران به مشهد مقدس مشرف شدند

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ۲۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران در طول ۶ روز به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، از سلسله برنامه‎های حمایتی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تشکل‏های دانشجویی سراسر کشور، ۲۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران به مشهد مقدس مشرف شدند.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی بر مبنای رهنموهای مقام معظم رهبری در تقویت بنیان فکری واندیشه ای  دانشجویان انقلابی و تقویت جبهه انقلاب اسلامی، با همکاری تشکل های دانشجویی سراسر کشور در جهت ارتقای سطح معرفتی و فرهنگی اعضای تشکل های دانشجویی اقدام به برگزاری اردوهای تشکیلاتی دانشجویان جدید الورود در قالب اردوهای ۳ روزه کرده است.

از ابتدای سالی جاری تاکنون بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ دانشجو  در قالب طرح حمایتی اردوهای دانشجویی موسسه جوانان آستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف شده‎اند که در هر دوره، برنامه‏های ویژه‎ای از جمله استفاده از امکانات اردوگاه امام رضا(ه)، گعده‎های تشکیلاتی و کلاس‎های معرفتی و آموزشی برنامه‏ریزی و اجرا می‎شود.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی در نظر دارد با افتتاح مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) ظرفیت پذیرش خوابگاهی و خدماتی خود را افزایش داده و فضایی متناسب با روحیات و خواسته‏های دانشجویان فراهم آورد تا در محیطی کاملا آکادمیک، دانشجویان بتوانند به بحث و تبادل نظر بپردازند.

این برنامه با هدف هم افزایی در اجرای فعالیت های معرفتی – فرهنگی تشکل های دانشجویی، ارتقاء بینش معرفتی و  فرهنگی دانشجویان ، زیارت ومعرفت افزایی در خصوص جایگاه حضرت علی بن موسی الرضا ( ع) و بستر سازی برای ارتباط گیری صحیح با دانشجویان در قالب شبکه فعالان رضوی طرح‎ریزی شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.