در سه ماهه سوم سال ۹۷ نسبت به بازه مشابه سال گذشته رقم خورد
افزایش ۷۶ درصدی پذیرش اردوگاه امام رضا(ع)

درسه ماهه سوم سال ۹۷ نسبت به بازه مشابه سال گذشته پذیرش اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) ۷۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستن قدس رضوی، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در سه ماهه سوم سال ۹۷، ۴هزار و ۷۵۰ جوان و نوجوان در قالب اردوهای دانشجویی و تشکلی از خدمات فرهنگی تربیتی اردوگاه امام رضا(ع) استفاده کرده‏اند که این مقدار نسبت به بازه مشابه سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است.

در این بازه زمانی ۴۳ اردوی مختلف شامل ۱۷۷۰ دختر و ۲۹۸۰ پسر جوان و نوجوان در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) پذیرش شده‎اند، این در حالیست که در پاییز سال گذشته مجموع پذیرش اردوگاه ۲هزار و ۶۷۰ نفر بوده است.

لازم به یادآوری است: طرح توسعه اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) در زمینی به مساحت ۸ هکتار در ۲ فاز در حال آماده‎سازی است که فاز نخست آن شامل ۴ سوله با ظرفیت ۸۰۰ نفر اسکان، فضای آموزشی مناسب و مجهز، سالن همایش، سالن غذاخوری و … خواهد بود و در فاز دوم اجرای محوطه‏های موضوعی همچون شهرک کسب و کار، شهرک دفاع مقدس، دریاچه مصنوعی و …. در دستور کار قرار دارد.

علاقه مندان می توانند برای استفاده از فضاهای اردویی موسسه جوانان آستان قدس رضوی اعم از مجتمع دانشجویی امام رضا(ع)، اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) و فضای اردویی و اسکان موسسه به سامانه http://ordoo.javanan.org// مراجعه نمایند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.