در اولین ماه زمستان و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی اتفاق افتاد
پذیرش بالغ بر ۲ هزار جوان و نوجوان در اردوگاه امام رضا(ع)

در اولین ماه زمستان و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی بالغ بر ۲ هزار جوان و نوجوان در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) پذیرش شدند که این تعداد رشد ۵ برابری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

موسسه جوانان آستان قدس در دیماه رضوی با در اختیار داشتن و تجهیز مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) ۵ اردوی دانشجویی از دانشگاه های تهران، رودهن و اصفهان را در این مجتمع پذیرش کرده و همچنین میزبان کارگاه های پوستر و کتیبه نویسی پنجمین جشنواره هنر مقاومت بوده است.

این موسسه همچنین در این ماه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به نشانی shop.javanan.org از این پس محصولات و کتب تولیدی خود را به علاقمندان عرضه خواهد کرد

طرح زمستانه هفت روز در بهشت در اولین فصل زمستان میزان سه دوره از مدارس تیزهوشان استان تهران، قم و هرمزگان بوده است که طی آن ۲۶۰ دانش آموز نخبه از محتوای این دوره ها به میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی استفاده کرده اند.

در این ماه همچنین مسولین تشکل های شبکه جوانان رضوی در نشست نشست فصلی شبکه جوانان رضوی به مدت ۴ روز که به میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد شرکت کردند.

برگزاری هیئت در شب ولادت حضرت زینب(س)، برگزاری مشاوره فردی، برگزاری کلاس معارف کاربردی و برگزاری مسابقه کتابخوانی برای کارکنان خدمات فرش حرم مطهر رضوی از دیگر فعالیت‏های موسسه جوانان آستان قدس رضوی در دی ماه بوده است.

این موسسه همچنان در برگزاری گرامیداشت حماسه ۹ دی مشهد، همایش اینستاگرامی‏‏‎های انقلابی و سلسله جلسات رهپویان شهدا به صورت مشارکتی با تشکل‏های برگزارکننده همکاری داشته است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.