در هفته پیش رو اتفاق خواهد افتاد
میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از ۱۸۰۰ جوان و نوجوان

 

 

 

موسسه جوانان آستان قدس رضوی در هفته جاری میزبان بیش از ۱۸۰۰ جوان و نوجوان در برنامه‎‏های مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) یکی از مراکز اردوگاهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در هفته پیش رو میزبان بالغ بر ۱۰۰۰ جوان و نوجوان از شهرهای تهران، یزد، قم و مشهد خواهد بود.

همچنین ۷۳۵ دانشجو از استان های تهران، گلستان ، خوزستان و سیستان و بلوچستان از خدمات مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) و واحد دبیرخانه تعاملات و توانمندسازی تشکل‏های دانشجویی از دیگر مراکز اردوگاهی متعلق به موسسه جوانان در هفته جاری بهره‏مند خواهند شد.

فضای اردوگاهی موجود در موسسه جوانان آستان قدس رضوی نیز در این هفته به دانش‎آموزان نخبه‏ای از شهرهای تهران و قم اختصاص داده خواهد شد تا در طرح زمستانه هفت روز در بهشت شرکت کرده و از کارگاه‎های معرفتی و خداشناسی این دوره بهره‏مند شوند.

هیئت شباب الشمس این موسسه همچنین قصد دارد در ایام ولادت حضرت فاطمه(س) که در هفته جاری قرار دارد؛ مراسم جشنی با حضور جوانان و نوجوانان پسر برپاکند.

در پایان هفته نیز ۱۵۰ نفر از طلاب سراسر کشور جهت شرکت در سومین دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی به مشهد خواهند آمد و در دوره ۱۰ روزه تربیت استاد عقاید اسلامی که با هدف تربیت اساتید برای تدریس علوم معارف مختص جوانان و نوجوانان طراحی شده است شرکت کنند.

لازم به یاداوری است در یک ماه گذشته این موسسه در قالب برنامه‏ های مختلف و با استفاده از ظرفیت مراکز اردوگاهی خود میزبان بیش از ۸۱۰۰ جوان و نوجوان از سراسر کشور بوده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.