در ایام تعطیلات نوروز و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی صورت گرفت
شرکت ۲۵۰ جوان نخبه در اردوی تکمیلی «هفت روز در بهشت»

در ایام تعطیلات نوروزی ۲۵۰ جوان نخبه از سراسر کشور در اردوی تکمیلی هفت روز در بهشت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، اردوی « لشکرتوحید » ویژه منتخبین دوره‌های آموزشی، معرفتی و تفریحی «هفت روزدربهشت» در اردوگاه امام رضا علیه‌السلام باحضور ۲۵۰ دانش‎آموز نخبه از ۱۸ استان کشور در تعطیلات نوروزی برگزار شد.

در این دوره که از ۵ تا ۱۱ فروردین ماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا علیه اسلام برگزار شد، ۲۵۰ شرکت‌کننده‌ی این اردو از ۱۸ استان کشور که از بین بیش از ۲۵۰۰ دانش پژوه دوره‌های مقدماتی «هفت روز در بهشت» سال‌های ۹۶ و ۹۷ انتخاب شده بودند، کتب «اسلام شناسی» و «معادشناسی» از سری کتب معارف کاربردی «برترین آرزو» را با استفاده از اساتید و مربیان مجرب پشت سرگذراندند.

در برنامه‎ریزی انجام شده برای این گروه علاوه بر مسائل اعتقادی و تربیتی برنامه‎های متنوعی همچون مناظرات و پرسش و پاسخ اعتقادی، چالش محتوایی، نقشه گنج، مسابقات ورزشی، زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ، شرکت در هیئت مبعث رسول اکرم، پیاده‌روی شبانه در اردوگاه، اکران اختصاصی «دیدن این فیلم جرم است» در سینما، گعده‌های شبانه، طرح نایب الزیاره و…  شرکت کردند.

در این اردو هر ۱۵ تا ۲۰ نفر ضمن همراهیِ یک مربی طلبه، با تعیین مسئولیت‌هایی از جمله معاون گروه، حسابدار و رابط رسانه‌ای سعی در کسب «اکسیر» و رقابت گروهی داشتند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.