به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی
کتاب«سفره توحید» تولید و منتشر شد

کتاب نفیس«سفره توحید» با محوریت سیری در مناجات شعبانیه، به همت کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، کتاب نفیس«سفره توحید» آخرین اثر تولید شده کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی است که نوبت چاپ اول آن در سال ۹۸ همراه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در قالب ۱۴۳ صفحه منتشر و دارای دو بخش است.

نخستین بخش این کتاب درباره حقیقت دعا و مناجات شعبانه است که در این بخش به اهمیت، حقیقت و شرایط استجابت دعا، اهمیت ادعیه اهل بیت(ع)، مراحل اخذ معارف، جایگاه مناجات شعبانیه، راه‌های کشف اعتبار ادعیه، هدف زندگی در مناجات شعبانیه و … پرداخته می‌شود.

بخش دوم این کتاب به شرح فرازهای مناجات شعبانیه می‌پردازد که مباحثی نظیر حقیقت صلوات، بشو دعای من، حقیقت دعا و اجابت، از تو به سوی تو گریختم، تقدیرم در دست توست، معنای الهی، روزی رسان و یاوری جز تو ندارم، من همیشه شرمنده‌ام حسن ظن به خدا، چه کسی از تو بخشنده‌تر، به جز اقرار به گناه چیزی ندارم، کارهای خوب من هم از توست و … را برای مخاطبان جوان خود بازگو می‌کند.

گفتنی است؛ موسسه جوانان آستان قدس رضوی طی ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۷ جلد کتاب تربیتی و معرفتی تالیف و چاپ کرده است که از این تعداد ۷ جلد آن با عنوان کتاب‏های برترین آرزو، محتوای اصلی دوره‌‎های تربیتی این موسسه را تشکیل می‎دهد و دیگر آثار به عنوان کتاب‏های مکمل به جوانان و نوجوانان توصیه می‎شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.