آغاز اعتکاف راه وصل در حرم مطهر رضوی

همزمان با سحر بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه اعتکاف ماه مبارک رمضان موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، موسسه جوانان آستان قدس رضوی امسال برای سومین سال متوالی اعتکاف نوجوانانه راه وصل ویژه دانش‎آموزان پایه هشتم تا یازدهم را برنامه ریزی کرده و معتکفین همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با ورود به شبستان‎های مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اعتکاف خود را آغاز کردند.

۳۵۰ نوجوان پسر و ۱۵۰ نوجوان دختر به قید قرعه از میان بیش از ۲ هزار ثبت نام‎کننده برای این مراسم معنوی انتخاب شدند که از ۲۴ تا ۲۷ ماه مبارک رمضان در شبستان‏های مسجد گوهرشاد معتکف خواهند بود.

این موسسه به عنوان تنها درگاه ارتباطی تشکل‏های فرهنگی با آستان قدس رضوی و در راستای حمایت و راهبری فعالین فرهنگی مشهد و با شعار خودسازی مقدمه جامعه سازی همزمان با برگزاری سومین دوره اعتکاف نوجوانانه راه وصل، پنجمین دوره اعتکاف فعالان فرهنگی را با حضور ۱۳۰ نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی مشهد برنامه‏ریزی کرده که با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگی مشهد در حال برگزاری است.

با هماهنگی های انجام شده معتکفین علاوه بر استفاده از برنامه مناجات خوانی از محضر اساتیدی چون حجت الاسلام واسطی، وکیلی و فرازی‏نیا نیز استفاده خواهند کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.