با محوریت دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیرسایه خورشید
نشست فصلی مسئولین شبکه جوانان رضوی برگزار شد

نشست فصلی مسئولین و معاونین اجرایی شبکه جوانان رضوی با محوریت برنامه‏‎ریزی برای برگزاری دوازدهمین دوره جشن‎های مردمی زیرسایه خورشید برگزارشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این نشست با هدف هم‎افزایی بیشتر مسئولین شبکه جوانان رضوی برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین دوره جشن‎های مردمی زیرسایه خورشید در محل مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این نشست که مسئولین شبکه جوانان رضوی سراسر کشور حضور داشتند، حجت الاسلام گنابادی‏‎نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، سیدوحید موسویان، مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی و مجتبی مختاری؛ مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی پیرامون هم افزایی بیشتر برای انجام عملیات‌های فراگیر فرهنگی در سطح کشور با همکاری شبکه جوانان رضوی و آستان‌قدس‌رضوی به سخنرانی پرداختند.

این نشست که به میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال برگزاری است تا ۲۳ خرداد ادامه خواهد داشت و در جلسات فشرده، برنامه‏‎ریزی برگزاری این جشن‎ها در هر استان انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است، افتتاحیه دوازدهمین دوره جشن‏‎های مردمی زیرسایه خورشید با حضور مسئولین استانی شبکه جوانان رضوی و مدیران، مبلغین و خدام کاروان‎های زیرسایه خورشید در روز پایانی این نشست برگزار خواهدشد.

جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید یازده دوره متوالی به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و همکاری بیش از ۲ هزار تشکل مردمی تحت عنوان شبکه جوانان رضوی(شجر) در دهه کرامت برگزار می‎شود که هم‎اکنون این جشن‎ها به محوری‎ترین برنامه دهه کرامت رضوی تبدیل شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.