در جمع اهالی رسانه مطرح شد،
۲۰۰۰ نقطه شهری و ۷ کشور دنیا زیر سایه خورشید

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از حضور کاروان های زیر سایه خورشید در ۲ هزار نقطه شهری، روستایی و عشایری داخل کشور و ۷ کشور در ایام دهه کرامت رضوی خبر داد.
به گزارش ستاد خبری زیر سایه خورشید، مجتبی مختاری با اشاره به اهداف برگزاری این جشن ها گفت: ترویج سنت و سبزه امام رضا(ع)، ترویج و تقویت ارتباط با امام از طریق زیارت راه دور، هدفمندسازی جشن‌های مردمی ایام دهه کرامت، تقویت نشاط دینی در جشن‌ها و مراسمات دینی، تقویت وحدت میان اقوام و مذاهب اسلامی از جمله اهداف این کاروان‌ها است.
وی با بیان اینکه در این حرکت ترویجی ۲ هزار تشکل مردمی با این مجموعه همکاری می کنند،گفت: کاروان های زیر سایه خورشید با ۳۵ قشر از مخاطبان در سراسر کشور و جهان دیدار می‌کنند و ۱۰ هزار فعالیت در ایام دهه کرامت انجام می شود.
وی افزود: امسال ۷۱ کاروان رضوی در داخل کشور متشکل از دو هزار نفر از خدمه حرم مطهر رضوی، ۷۱ مبلغ روحانی و ۷۱ مداح و قاری قرآن کریم ضمن حضور در نقاط مختلف کشور حامل پرچم و پیام رأفت حضرت رضا(ع) خواهد بود.
مختاری افزود: امسال در ۷ کشور دنیا نیز حضور خواهیم داشت و ویژه برنامه‌های زیر سایه خورشید در خارج از کشور توسط تشکل های مردمی مقیم کشورهای هدف انجام می شود.
مدیر عامل موسسه جوانان گفت: امسال ۲ میلیون بسته متبرک و فرهنگی نیز در میان شیفتگان حضرت رضاعلیه السلام توزیع خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.