گوشه ای از برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در استان خراسان جنوبی؛
دیدار با خانواده شهیدان تا غباروبی آستان امامزاده

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در استان خراسان جنوبی و شهر خضری، برنامه های متنوعی را از دیدار با خانواده شهدا تا غباروبی آستان امامزاده برپا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان زیر سایه خورشید طی مدت حضور خود در این شهر، شاهد تجلی اراده مردم خضری به امام هشتم بوده است.

کاروان بارگاه منور ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در منزل خانواده شهید صفر کمالی و شهید علی داوودی شهدای دوران دفاع مقدس در شهر خضری حضور یافتند و از آن‌ها دلجویی کردند.

این کاروان با حضور در منازل شهدا مورد استقبال بسیار گرم این خانواده‌ها قرار گرفتند و مادر شهید صفر کمالی و مادر شهید علی داوودی نیز به بیان خاطراتی در مورد چگونگی شهادت و مبارزه آن‌ها پرداختند.

خدام رضوی در دیدار با خانواده شهدا با مدیحه سرایی محفل را مزین به نام ائمه معصوم(ع) کردند و سپس نیز هدایای متبرک حرم مطهر رضوی به خانواده‌های شهدا اهدا شد.

کاروان خدام آستان ملک پاسبان رضوی همچنین در نخستین روز از دهه کرامت با حضور در روستاهای فتح‌آباد، گزدمو، کلاته سَری، گزنشک، خشکان، دهستان کرغند و دهشک شهر خضری و بخش نیمبلوک مورد استقبال باشکوه عاشقان امام هشتم قرار گرفتند.

با استقبال پرشور از خادمان حرم رضوی عشق و اراده مردم به امام رضا(ع) تجلی و این روستاها و شهر خضری دشت بیاض آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.

در ادامه نیز خدام رضوی با حضور در امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان خضری دشت بیاض و با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند.

ارادتمندان اهل بیت(ع) نیز بوسه‌های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت را بر این پرچم سبز زده و به آن امام(ع) سلام کردند.

در پایان خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) ضریح مطهر امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان را با گلاب غبارروبی و معطر کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.