با حضور کاروان زیرسایه خورشید:
خطبه عقد زوج های کرمانشاهی توسط خدام رضوی قرائت می شود

خطبه عقد زوج های کرمانشاهی توسط خادمان کاروان زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت قرائت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، طرح ملی ازدواج رضوی با عنوان «با اجازه امام رضا بله» قرار است در روز جمعه بیست و یکم تر ماه جاری در ساعت ۱۸ در محل تالار باغچه میهمان زوج های جوان استان کرمانشاه باشد که همراه با خانواده های خود در این جشن حضور خواهند یافت.

این مراسم ویژه زوج هایی است که در شرف عقد هستند که تا کنون ۱۵ زوج در این طرح شرکت کرده اند.

همچنین زوج هایی که به تازگی عقد کرده اما هیچ گونه مراسمی نداشته اند می توانند در این جشن شرکت کردند که تعداد آن ها ۴۵ زوج است.

این زوج ها از نقاط محروم، مرزی و زلزله زده استان کرمانشاه هستند که قرار است در این طرح از خدمات رایگان آرایش عروس، تصویربرداری و عکس و نیز تالار همراه صرف شیرینی و شام بهره مند شوند.

سخنرانی، مولود خوانی، پذیرایی، اهداء بسته های متبرک رضوی همراه با پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) از جمله برنامه های جشن «با اجازه امام رضا بله» به شمار می رود.
نکته درخور توجه این مراسم، حضور زوج های اهل تسنن می باشد که همراه با خانواده های خود برای قرائت خطبه عقد در طرح ملی ازدواج رضوی شرکت کرده اند.

لازم به یادآوری است، طرح ملی ازدواج رضوی با عنوان «با اجازه امام رضا بله» به همت خیرین و همکاری استانداری، آستان قدس رضوی، شبکه جوانان رضوی و… در استان کرمانشاه برگزار می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.