در ایام دهه کرامت صورت می گیرد؛
ورود پرچم بارگاه منور رضوی در ۲۵ روستای محروم همدان

خدام رضوی به همراه پرچم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در ۲۵ روستای محروم همدان طی ایام دهه کرامت حضور می یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با دهه کرامت، شبکه جوانان رضوی استان همدان سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید را با ۱۴۰ عنوان برنامه با حضور خدام رضوی در سراسر این استان برگزار می‌کند.

مراسم استقبال از خادمان رضوی به عنوان سفیران امام مهربانی‌ها روز هجدهم تیر ماه در فرودگاه همدان انجام می‌شود.

خادمان رضوی متشکل از یک مبلغ، دو خادم و یک مداح، همراه با پرچم امام رضا(ع) وارد همدان می شوند و به مدت پنج روز و در قالب ۲ کاروان در این استان خواهند بود.

دیدار با آیت‌الله موسوی اصفهانی، امام جمعه، دیدار با خانواده اهدای عضو، حضور در روستا‌های محروم قهاوند، بازدید از بیماران بیمارستان ها، حضور در خانه سالمندان، دارالایتام، دیدار با خانواده مدافعان حرم و… بخشی از برنامه‌های این کاروان در همدان به شمار می رود.

همچنین خادمان رضوی همراه با پرچم امام رضا(ع) در شهرستان‌های کبودراهنگ، تویسرکان، نهاوند، فامنین، ملایر، قروه درگزین و در در بخش‌های قهاوند، صالح آباد، سرکان حضور پیدا می‌کنند.

مراسم اهتزاز پرچم مزین به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، غبار روبی از گلزار شهدا و ویژه برنامه تکریم امامزادگان در امامزاده عبدالله بخشی دیگر از برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت را به خود اختصاص است.

علاوه بر این، می توان به ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در جمع جوانان در میدان امام خمینی، شرکت در دعای ندبه، حضور بر سر مزار شهدای گمنام، شرکت در نماز جمعه و نیز حضور در جشن بزرگ با جمع عاشقان و محبان امام رضا(ع) در در روز میلاد حضرت ثامن الحجج و… اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، خدام کاروان زیر سایه خورشید از هجدهم تا بیست و چهارم تیر ماه جاری در استان همدان و شهرستان ها و بخش های آن حضور خواهند داشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.