در قالب کاروان زیرسایه خورشید:
خادمان حرم رضوی در تشییع پیکر پدر شهید اکبرپور حضور یافتند

خدام رضوی همراه با پرچم سبز گنبد رضوی در مراسم تشییع پدر شهید موسی اکبرپور در روستای دره عباس شهرستان درمیان از توابع استان خراسان جنوبی حضور یافتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، خادمان حرم رضوی برای شادی روح مرحوم پدر شهید اکبرپور ضمن قرائت فاتحه و صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، پرچم سبز رضوی را چند لحظه ای بر روی جنازه نهادند و فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

همچنین خادمان بارگاه منور رضوی تابلویی منقش به نام علی ابن موسی الرضا(ع) را به مادر شهید اکبرپور هدیه و هدایای متبرک رضوی را به وی اهدا کردند.
گفتنی است، پدر شهید موسی اکبرپور شب گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفته و پیکر وی بر دستان مردم روستای دره عباس بخش قهستان شهرستان درمیان از توابع استان خراسان جنوبی تشییع و در جِوار گلزار فرزندش به خاک سپرده شد.

از جمله برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در استان خراسان جنوبی می توان به حضور در مرکز معلولان، عیادت از بیماران بیمارستان ها، دیدار با مددجویان، برگزاری جشن های مردمی، حضور در نقطه صفر مرزی، دیدار با امامان جمعه، حضور در هنگ مرزی گزیک و برگزار مراسم جشن، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برپایی مراسم جشن بانوان خادمیار رضوی، دیدار با کارکنان خبرگزاری ها و روزنامه ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و… اشاره کرد.

دیدار با زندانیان، برگزاری مراسم جشن زیرسایه خورشید، دیدار با خانواده های دارای بیمار سرطانی، برپایی مراسم جشن میلاد امام رضا(ع)، حضور در مراسم دعای ندبه، بازدید از مراکز سالمندان و حضور در گلزار شهدا، بخش دیگری از این برنامه ها را شامل می شود.

لازم به یادآوری است، خدام کاروان زیر سایه خورشید که از سیزدهم تیر وارد استان خراسان جنوبی شده اند تا بیست و سوم ماه جاری در شهرها و بخش های مختلف این استان حضور خواهند داشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.