با حضور خادمان حرم رضوی:
جشن زیر سایه خورشید در شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در شرکت پالایش نفت بندرعباس حضور یافتند.

خدام حرم رضوی همراه با پرچم متبرک به آستان قدس رضوی که نماد معنویت و عنایت آن امام رئوف به مردم این سرزمین و تجلی گر عطر بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) است، در پالایشگاه بندرعباس مورد استقبال پرشور کارکنان این پالایشگاه قرار گرفتند و در اتاق های کنترل واحد های عملیاتی، کارگاه مرکزی و ایستگاه آتش نشانی پالایشگاه حضور یافتند.

پس از تبرک جستن کارکنان از پرچم معطر و متبرک حرم رضوی و برپایی نماز ظهر و عصر، خدام رضوی در مسجد پالایشگاه و در جمع کارکنان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

گفتنی است؛ کاروان زیر سایه خورشید همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) وارد استان هرمزگان شده است و طی مدت حضور خدام رضوی در شهرها و روستاهای این استان همچون میناب، پیر غیب، قشم، رودان، بندر عباس، چراغ آباد، هشتبندی، سیریک، جاسک، بشاگرد، حاجی آباد، ارزوئیه و… و نیز روستاهای شمیل، جائین، فارغان، ارزوئیه، قلعه نو و وکیل آباد و… برنامه هایی متنوعی در حال برگزاری است.

از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت رضا(ع)، دیدار با نخبگان، برپایی جشن های مردمی، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده کمیته امداد، سرکشی از کمپ ترک اعتیاد، دیدار و دلجویی از زندانیان جرایم غیرعمد، حضور در بیمارستان ها و عیادت بیماران، دیدار با امامان جمعه، دیدار با خانواده بهزیستی و… اشاره کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.