با حضور کاروان زیرسایه خورشید؛
پرچم حرم مطهر رضوی به ماکو رسید

با حضور کاروان زیرسایه خورشید، پرچم منقش به نام آقا علی بن موسی الرضا(ع) به شهرستان ماکو واقع در آذربایجان غربی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مراسم استقبال از پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در قالب طرح زیر سایه خورشید با استقبال پرشور مردم ماکو وارد این شهرستان شد.

پرچم‌گردانی در بین اهالی ماکو، دیدار از خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد، حضور بر سر مزار شهدا گمنام ماکو، شرکت در مراسم استقبال از پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی طی یک روز حضور خادمان و حاملان پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) در این شهرستان به شمار می رود.

طی دهه کرامت، ۱۵۰ عنوان برنامه در قالب دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در استان آذربایجان غربی برگزار می شود
۲ گروه خادمان آستان قدس رضوی تا بیست و سوم تیر ماه با هدف فراهم ساختن امکان زیارت از راه دور و با حضور در مراسم های متنوع در شهرستان‌های مختلف به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.

شهرستان‌های ارومیه، سلماس، ماکو، چالدران، چایپاره، شوط، تکاب، شاهیندژ و نقده در استان آذربایجان غربی میزبان کاروان خدام رضوی در این ایام خواهند بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، حضور در بیمارستان، سرای سالمندان، پادگان‌های آموزشی، جشن‌های عمومی و نیز تجلیل از حامیان سیل‌زدگان از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های اجرایی در طول دهه کرامت است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.