کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد ایلام شد

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت وارد استان ایلام شدند و مورد استقبال گرم جمعی از مسئولان و مردم شهر ایلام قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به این استان با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضا شهر ایلام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند که قرائت زیارت خاصه حضرت امام رضا(ع) و مولودی‌خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم همراه با پرچم مقدس آستان قدس رضوی در میان شور و شوق مردمی در فضایی بسیار معنوی و آکنده از عطر حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

مردم ولایتمدار استان ایلام تا بیست و سوم تیر ماه سال جاری، میزبان قدوم سفیران آستان قدس رضوی و خدام حرم مطهر حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان مقدس رضوی هستند.

بیش از ۴۰ برنامه و جشن‌های زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت در نقاط مختلف استان ایلام با حضور خدام حرم مطهر رضوی، برگزار می‌شود.

حضور و غبارروبی مزار شهدا و میثاق با شهدا، برگزاری نشست‌های هم اندیشی در دانشگاه ها، برگزاری جلسات و محافل مردمی، حضور در اماکن نظامی و زندان ها و بیمارستان ها و عیادت از بیماران از جمله برنامه های جشن های زیر سایه خورشید به شمار می رود.

تلاش شده است در برنامه‌ریزی سال جاری تمام شهرستان‌ها و شهرهای این استان از حضور کاروان حرم رضوی بهره‌مند باشند.

جشن ویژه بانوان با از حضور خدام رضوی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر ایلام برگزار شد.

همچنین جشن‌های زیر سایه خورشید در حرم مطهر امامزاده سید حسن (ع) و امامزاده پیرمحمد عابد (ع) ملکشاهی بر پا خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.