همایش رضوی با حضور خادمان امام رضا(ع) در همدان برگزار شد

در نخستین روز از برنامه‌های زیر سایه خورشید، خادمان امام رضا(ع) با حضور در مجتمع فرهنگی شهید آوینی و همایش رضوی با جمعی از اهل هنر و شعرای همدانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مراسم استقبال باشکوه از خادمان و پرچم متبرک امام رضا(ع) در فرودگاه همدان با حضور امام جمعه، مسئولان استانی و مردم در فرودگاه همدان صورت گرفت.

در ادامه برنامه‌ها دیدار با آیت الله موسوی اصفهانی؛ مسئول حوزه علمیه قم توسط خادمان رضوی برگزار شد که سخنرانی و مولودی خوانی بخشی از برنامه های این دیدار بوده است.

همچنین خادمان کاروان زیر سایه خورشید در حسینیه حصار امام(ره) با مردم این منطقه دیدار داشتند.

همچنین در ادامه برنامه‌ها با حضور خادمان رضوی و اقشار مختلف مردم، پرچم ۱۴۴ متری مزین به نام امام رضا(ع) در چهار راه پژوهش همدان به اهتزاز درآمد و خدام آقا علی بن موسی الرضا(ع) به مولودی خوانی پرداختند.

گفتنی است، خدام رضوی به همراه پرچم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در ۲۵ روستای محروم همدان طی ایام دهه کرامت حضور می یابند و در این راستا ۱۴۰ عنوان برنامه با حضور خدام رضوی در سراسر این استان برگزار می‌کند.

خادمان کاروان زیر سایه خورشید ویژه استان همدان متشکل از یک مبلغ، دو خادم و یک مداح است که به مدت پنج روز و در قالب ۲ کاروان در این استان خواهند بود.

این کاروان تا بیست و چهارم تیر ماه جاری در استان همدان، شهرستان ها و بخش های آن حضور خواهند داشت.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.