شهرضایی‌ها با پای پیاده به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند

مردم شهرضا واقع در استان اصفهان با پای پیاده به استقبال خدام کاروان زیر سایه خورشید رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، برگزاری همایش بزرگ خادمیاران، جشن ولادت امام رضا(ع) و برنامه زیر سایه خورشید از جمله برنامه‌های این دهه به شمار می رود که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی برپا شده است.

علاوه بر این، برنامه های مختلفی از جمله مداحی، سخنرانی و مولودی‌خوانی با حضور خدام رضوی در این شهرستان برگزار شده است.

برپایی غرفه های خدمت کریمانه در شهرضا، یکی دیگر از فعالیت های صورت گرفته است که در این راستا از طریق ایجاد غرفه‌های ویزیت رایگان و کانون بانوان، افراد می‌توانند از آن ها استفاده کنند.

کاروان خادمان آستان قدس رضوی که از پانزدهم تیر ماه همزمان با سومین روز از دهه کرامت با رویکرد ایجاد شرایط زیارت از راه دور برای مشتاقان امام رضا(ع) وارد اصفهان شده اند، تا بیست و سوم ماه جاری در قالب دو گروه به شهرستان‌های مختلف این استان عزیمت می‌کنند.

این کاروان ۱۸۵ برنامه اعم از جشن‌های عمومی، محلی، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مدافعان وطن را در دستور کار قرار دارند.

علاوه بر این، خادمان بارگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) در مدت حضور خود در استان اصفهان، به ۱۰ امامزاده استان نیز سفر خواهند کرد.

خادمان رضوی همچنین با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه اصفهان و ۶ شهرستان و آیات عظام مهدوی، مظاهری و ناصری دیدار کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.