نماینده ولی فقیه در استان زنجان:
حضور خدام رضوی در استان ها، ارادت مردم به امام رضا(ع) را تجدید می کند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور کاروان های زیر سایه خورشید در استان های کشور، ارادت مردم به امام رضا(ع) را تجدید می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی بیان کرد: اعزام کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور، حرکتی بسیار مبارک و اقدام فرهنگی خوب و تاثیرگذاری است.

وی ادامه داد: خادمان حرم مطهر رضوی همراه با پرچم منقش به نام امام رضا علیه السلام در قالب این کاروان به تمام استان ها سر می زنند که همین امر ضمن تجدید ارادت مردم به آن حضرت، یاد این امام رئوف را در دل ها زنده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: زیارت شما پیام آوران عشق و محبت که عطر کعبه امال محبین اهل بیت وحرم رضوی را به زنجان آوردید مایه مباهات همه مردم است.

وی تاکید کرد: باید سعی کنیم از آثار و برکات معنوی، فرهنگی و علمی حضرت امام رضا علیه السلام استفاده کنیم.

گفتنی است، شرکت در مراسم شب شعر «رسم دعبل»، حضور در منزل خانواده شهید حبیبی، کسب رضایت از شاکیان، حضور در مزار شهدای گمنام و حضور در پیاده راه سبزه میدان و شرکت در جشن خیابانی از جمله برنامه های کاروان زیر ساه خورشید در شهر زنجان به شمار می رود.

علاوه بر این، می توان به برنامه هایی همچون دیدار با علمای پیشکسوت، بازدید از مراکز خیریه مهرانه و انجمن کلیوی، حضور در جمع بیماران مرکز حکیم، جشن بزرگ در هیأت ثارالله، حضور در شهرستان ماهنشان، حضور در جشن تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج)، حضور در زیارت عاشورای بازار، حضور در زندان مرکزی و جشن بزرگ خیابانی منطقه فرودگاه زنجان اشاره کرد که با حضور خدام رضوی برگزار می شود.

امسال نیز پنج نفر از خادمان رضوی شامل چهار خادم و یک روحانی، در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید در استان زنجان حضور یافته و پرچم حرم مطهر رضوی را به شهرهای مختلف این استان می برند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.