به منظور شرکت در جشن های مردمی دهه کرامت؛
کاروان زیر سایه خورشید وارد جاسک شد

همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید در میان استقبال گرم و پرشور مردم مسلمان شیعه و اهل سنت ساحل نشین دریای مکران، وارد شهرستان جاسک در شرقی ترین نقطه از استان هرمزگان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مردم مومن و مسلمان شهر ساحلی جاسک اعم از برداران اهل سنت و شیعه به همراه مسئولان این شهر، از خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که در قالب کاروان زیر سایه خورشید به این استان سفر کرده اند، به گرمی استقبال کردند.

حضور در گلزار شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و ادای احترام به مقام والای شهیدان نخستین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر جاسک بود و پس از آن خادمان و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

کاروان زیر سایه خورشید روزهای نوزدهم و بیستم تیر ماه مهمان مردم شهرستان جاسک هستند و با حضور در مناطق مختلف این شهرستان در برنامه های دهه کرامت شرکت می کنند.

حضور در بیمارستان جاسک و عیادت از بیماران و دیدار با کادر درمانی، دیدار با خانواده های شهیدان «شهروئی» و «آوندین»، دیدار با کارکنان نیروی دریایی ارتش و خانواده های آن ها و شرکت در جشن مردمی دهه کرامت، از جمله برنامه های ویژه دهه کرامت رضوی است.

همچنین می توان به برنامه هایی نظیر دیدار با فرماندار، نیروهای انتظامی، کارکنان نیروی دریایی سپاه و خانواده های آن ها و دیدار مردمی در مسجد امام حسین(ع) سریگ اشاره کرد.

دیدار با اهالی روستاهای گزدان و کوئیک و شرکت در جشن بزرگ دهه کرامت در مسجد امام علی(ع) شهر جاسک، بخشی دیگر از این برنامه ها را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، همزمان با نخستین روز از دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از سه گروه چهار نفره شامل یک نفر روحانی، مداح، قاری و خدام وارد استان هرمزگان شدند و تا کنون به شهرستان های مختلف حاجی آباد، سیریک، جاسک و قشم سفر کرده اند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.