زندانیان فردوس میزبان پرچم رضوی شدند

خادمان حرم مطهر رضوی با حضور در زندان مرکزی شهرستان فردوس واقع در استان خراسان جنوبی دل عاشقان در بند را به پنجره فولاد گره زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در این دیدار یکی از خادمان رضوی با مداحی و شعرخوانی دل دلدادگان امام رضا(ع) را به مشهدالرضا وصل کرد.

همچنین پرچم متبرک رضوی بین زندانیان گردانیده شد تا امکان زیارت از راه دور برای همه به وجود آید و از این فیض حضور استفاده کنند.

اشک شوق در زندانیان نشان از شور و شعف و دلدادگی آن ها به اهل بیت(ع) داشت و در پایان نیز بسته های متبرک رضوی به زندانیان اهدا شد.

این کاروان در ادامه برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه کرامت، با عیادت از بیماران بیمارستان های حضرت محمد رسول الله(ص) و شهید چمران فردوس از آن ها دلجویی و از درگاه حضرت حق و ضامن آهو برای بیماران طلب شفای عاجل و بهبودی کردند.

علاوه بر این، خادمان و سفیران امام رئوف(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک حضرت در میان عاشقان و دلدادگان روستای برون شهرستان فردوس مورد استقبال قرار گرفتند.

گفتنی است، کاروان زیر سایه خورشید ۳۵۲ برنامه را در طول ۱۰ روز حضور خود در نقاط مختلف استان خراسان جنوبی اجرا خواهند کرد.

حضور در زندان‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی، پادگان‌ها و هنگ‌های مرزی، مراسم جشن‌های مردمی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نیروهای ارتش و دیدار با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های این کاروان در این استان به شمار می رود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.