عطر بیرق سبز رضوی در شهرستان سیل‌زده پلدختر

کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در شهرستان سیل‌زده پلدختر از توابع استان لرستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در شهرستان سیل زده پلدختر سبب دلگرمی مردم شد و عطر بیرق سبز رضوی در این شهرستان پیچید.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام‌جمعه پلدختر با تبریک ایام دهه کرامت گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی مردم سیل‌زده پلدختر میزبان کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی بودند.

وی افزود: هم‌زمان با دهه کرامت، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و هدایای متبرک این آستان در مسجد المهدی(عج) شهر سیل‌زده معمولان حضور یافته و فضای این شهر را با عطر بارگاه ملکوتی امام هشتم معطر کردند.

امام‌جمعه پلدختر تصریح کرد: خدام حرم رضوی با همراه داشتن پرچم سبز گنبد طلایی امام رضا(ع) در منطقه سیل‌زده زیودار در جمع مردم حضور پیداکرده و بعد از آن راهی مسجد روستای افرینه برای اقامه نماز ظهر و عصر شدند.

وی بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید همچنین با در دست داشتن پرچم رضوی در بین مردم روستای سیل‌زده جلگه خلج حضور پیدا و نماز مغرب و عشا را با حضور مردم سیل‌زده دهستان مورانی در مسجد این روستا اقامه کردند.

موسوی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستاهای بابا زید، چم مهر، چم گرداب و چم گز خبر داد و افزود: علاوه بر این، جشن بزرگ رضوی با حضور گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم در بوستان ولایت برگزار شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.