به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی،
ثبت نام دوره کشوری آموزش معارف کاربردی «ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان» آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی ، ثبت نام چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی «ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان» با نام برهان آغاز شد و تا ۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

این دوره با هدف، بسترسازی برای پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه، پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان، آشنایی بیشتر طلاب با شبهات روز مطرح در جامعه، آشنایی با افق‌های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی و توانمندسازی اساتید اعتقادی سراسر کشور در حوزه نوجوانان و بسترسازی جهت پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه برنامه‎ریزی و اجرا می‎شود.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی براساس رسالت‎های ابلاغ شده، راهبردهای مختلفی را جهت اثرگذاری در قشر جوان برای خود تعریف کرده است ، یکی از این راهبردها تربیت نیروی متخصص در حوزه جوانان است که در همین راستا در طول دوسال گذشته تنها ۴ دوره کشوری تربیت استاد عقاید اسلامی ویژه جوانان علاوه بر دور‏های تربیت مربی اردویی، و تربیت مربی تخصصی جوانان در دو حوزه دختران و پسران برنامه‎ریزی و اجرا کرده است.

تنها مخاطبین طلاب برادر که حداکثر سن ۳۵ سال وحداقل پایه ۶ حوزه را به اتمام رسانده و ۲سال سابقه فعالیت فرهنگی در حوزه جوان و نوجوان در روزمه خود دارند، اجازه شرکت در این دوره را خواهند داشت.

اعطاء گواهینامه حضورو اضافه شدن به شبکه اساتید عقاید در کل کشور از جمله مزیت‎های این طرح به شمار می‎رود.
علاقه‎مندان می توانند با مراجه به سامانه http://form.javanan.org/aqaed در این دوره ثبت نام نمایند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.