فیلم مستند هفت روز در بهشت رونمایی شد

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مراسم رونمایی و اکران خصوصی فیلم مستند هفت روز دربهشت در سینما هویزه مشهدمقدس برگزار شد،

فیلم مستند ۳۰ دقیقه‎ای هفت روز در بهشت روایتی است از برگزاری یک اردوی تربیتی، معرفتی و تفریحی که بر مبنای آموزش به همراه تفریح و با هدف معرفت افزایی برای قشر جوان و نوجوان نخبه طراحی شده و در ۳ سال گذشته برای بیش از ۴۵۰۰ جوان و نوجوان نخبه از سراسرکشور برگزار شده است.
نوجوانان منتخب طی یک دوره فشرده با محتوایی از منابع تولید شده از آراء بزرگان توسط این مجموعه،به پاسخ سئوالات بنیادین خود می‎رسند و با بهره‌مندی از حضور تمام وقت اساتید و مربیان در کنار خود با معارف توحیدی و اسلامی آشنا می شوند. کلاس های فشرده و تدریس اساتید نخبه گرچه با دشواری های آموزشی همراه است اما به اذعان مخاطبان این دوره ها پاسخگوی بسیاری از شبهات آن ها نیز بوده است شبهاتی که هیچ گاه از کلاس های معارفی دوران تحصیل پاسخی مناسب برای آن دریافت نکرده اند.

محتوای ارائه شده در این اردوها با عنوان کتب هفت‎‏جلدی معارف کاربردی «برترین آرزو » با زبانی روان برای قشر جوان و نوجوان و طبق مبانی مرحوم علامه طباطبایی تهیه و تالیف شده است که این کتاب‎ها چندی پیش به حضور مقام معظم رهبری تقدیم شد و ایشان در دیدار با عوامل برگزاری این اردوها و دست‎اندرکاران تولید کتب «برترین آرزو» از آنها تقدیر کردند.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از نخبگان و شخصیت‌های فرهنگی و رسانه‎ای کشور برگزار شد، از دو کتاب «دریچه‌ای به عالم پنهان» و «نردبان آسمان» تهیه شده در کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی توسط حجت الاسلام دکتر خسروپناه رونمایی شد.

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.