در قالب کاروان زیر سایه خورشید صورت گرفت:
حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان میناب

همزمان با آغازدهه کرامت خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در میناب حضورپیداکردند.
مسئول کانونهای خدمت رضوی در میناب اظهارداشت: ترویج سبک زندگی بر مبنای اهل بیت(ع) مهمترین هدف سفر کاروان زیر سایه خورشید به اقصی نقاط کشور است.
اسماعیل جهانگیری گفت:خدام در ابتدای حضورشان با غبار رویی گلزار شهدای میناب با حضور فرماندار میناب و رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی،رییس بنیاد شهید شهرستان و معاونت سیاسی امنیتی فرماندارمیناب و جمعی از مسولین اداری میناب
در محل گلزار شهدای میناب از فرزند جانباز به نمایندگی از خانواده شهدا و جانبازان شهدای شهرستان میناب تقدیرشد.
وی بیان داشت : حضور دربیمارستان ابوالفضل شهرستان میناب واجرای گروه سرود روستای حکمی میناب ،گروه سقای حسین از روستای حکمی میناب و آرزوی سلامتی و خداقوت به کادر درمان که با بیماری کووید۱۹درگیربودنداز جمله این برنامه ها در شهرستان میناب بوده است.
جهانگیری یادآورشد : مراسم تقدیر از کادر درمان ،گروه های جهادی و پاکبانان که در طول ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح کشور آغاز شده این عزیزان فعالیت داشته و در حوزه های تخصصی خودشان خدماتی را ارائه نمودندانجام شد .
مسئول کانونهای خدمت رضوی میناب گفت: خدام حرم رضوی با حضور در مناطق مختلف میناب بسته‌های متبرک شده نبات و نمک را بین آنها توزیع می کنند.
وی افزود:استفاده از ظرفیت دهه کرامت برای گسترش فرهنگ رضوی از دیگر اهداف سفر کاروان زیر سایه خورشد به استانها، شهرستان و مناطق مختلف است.
لازم بذکراست بعد از مراسم تقدیر که با حضور خدام ،فرماندار میناب و تعدادی از مدیران و مسئولین و شورای اداری انجام شد توزیع بسته های ارزاق برای خانواده های محرومین و نیازمندان که در ۴ نقطه مختلف شهر میناب انجام شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.