دل‌های مردم با حضور خدام رضوی منور به زیارت راه دور می‌شود

نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور، مردم ما از زیارت نزدیک امام الرئوف(ع) محروم هستند، دل‌های مردم با حضور خدام رضوی منور به زیارت از راه دور می‌شود.
دل‌های مردم با حضور خدام رضوی منور به زیارت راه دور می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد شامگاه چهارشنبه، ۴ تیرماه در دیدار خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) اظهار کرد: امیدواریم به برکت دهه کرامت و میلاد پرسرور حضرت علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا (ع)، هر چه زودتر بلای فراگیر کرونا ختم بخیر شود و همه مؤمنان مشتاق بتوانند با حضور در حرم مطهر رضوی از فیوضات آن بارگاه نورانی بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امسال سبک و سیاق برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید تغییر کرده، بر اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم از نحوه برگزاری برنامه‌ها به صورت مجازی، تأکید کرد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور، مردم ما از زیارت نزدیک امام الرئوف(ع) محروم هستند، شایسته است برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مردم نهایت استفاده را از حضور خدام در یزد ببرند و دل و جان خود را منور به انوار معنوی زیارت از راه دور کنند.

وی افزود: برای تحقق این امر، لازم است صدا و سیما و دیگر نهادهایی که امر اطلاع‌رسانی را به عهده دارند، این حضور مهم را به طور کامل پوشش دهند.

آیت‌الله ناصری با ابراز خرسندی مجدد از حضور خدام آستان قدس رضوی در یزد، این حرکت را احیاگر فضای معنوی حرم مطهر در استان توصیف کرد.

یادآور می‌شود در این دیدار که سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد، سیدناصر حیدری دبیر جشنواره زیر سایه خورشید حضور داشتند، خادمان بارگاه علی‌بن‌موسی الرضا(ع) صلوات خاصه حضرت را قرائت و نشان خادمی امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه تقدیم کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.