به بهانه وداع با پیکرهای ۸ تن از شهدای خان‎طومان
شهدای خان طومان فارغ التحصیلان مکتب سلیمانی

شهدای کربلای خان طومان فارغ التحصیلان مکتب شهید سلیمانی هستند که با استقامت در مسیر اخلاص ، توحید و جهاد اکبر الگوهای بی نظیری برای جامعه ای که بر تمدن سازی اراده نموده ، خواهند بود.

تحقق افق های دور دست و برنامه ریزی برای آینده های دور که آینده ساز و آینده پرداز باشد، نیاز به جوانانی دارد که با هجرت از خود و طی طریق در مسیر توحید ، به خودسازی تمدنی اصالت دهند.
شهدای جوان خان طومان محصول یک تصویرسازی هنرمندانه تربیت نفس و مجاهدت در نهادینه سازی ارزش های والای توحیدی و وفای به عهد معهود است .

برای پردازش جامعه ای که می خواهد تمدن ساز باشد ، نیازمند متدولوژی پرورش جهان مردانی هستیم که با الگو سازی از آنها جامعه پردازی در کل جغرافیای زمین نماییم.

حقیقت نمدن اسلامی ، تحقق اجتماع انسانی است که در آن فرد و جامعه بتواند در مسیر خداجویی و خدا خواهی نورانیت یافته و با اکسیر عشق به ذات لایزال الهی به حقیقت وجودی خویش که همانا خلیفه الهی است دست یابد.

آنچه مسلم است تنها آنهایی میتوانند خود را در مسیر انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن اسلامی تعریف یافته بدانند که با اخلاص و پیروی کامل از قرآن و اهل بیت و قدم زدن در عرصه جهاداکبر و مبارزه با نفس و شیطان درون و سپس ایستادگی در برابر مستکبران جهان با التزام به خط ولایت، قرار گیرند و این سیر را در عمل ثابت نمایند .

میتوان گفت که دراین میدان، شهدای کربلای خانطومان ستاره هایی هستند برای شناسایی مسیر و گم نکردن راه سعادت و کمال.

کاری از کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.