قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی:
برگزیدگان دوره تربیتی «بی‌نهایت»، افسران جبهه جهاد تبیین هستند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، دوره تربیتی «بی‌نهایت» را بستری مناسب برای پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: منتخبین دوره «بی‌نهایت» افسران جبهه جهاد تبیین هستند.

به گزارش آستان نیوز، مالک رحمتی در دورهمی منتخبین دوره‌های مجازی «بی‌نهایت» که در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد، این طرح را دوره‌ای انسان‌ساز ‌ارزیابی و اظهار کرد: این دوره تربیتی، بسیار هوشمندانه، تخصصی، عمیق و با رعایت تمام جوانب طراحی شده و بدون شک دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت.
رحمتی «کشف استعداد و توانمندی‌ها»، «ایجاد تحول در زندگی» و «رسیدن به جایگاه انسان متعالی» را از مهم‌ترین دستاوردهای دوره‌ تربیتی «بی‌نهایت» برشمرد و افزود: معتقدم از دل این دوره تربیتی، جوانان آینده‌ساز و مردان بزرگی بیرون خواهند آمد چرا که بزرگی آدمی، وابسته به میزان انسانیت آن‌هاست و شما عزیزان در این دوره معرفتی، انسانیت را به خوبی آموخته‌اید.

ایفای نقش، متناسب با شرایط روز
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به اهمیت نقش‌آفرینی منتخبین این دوره در جامعه و متناسب با شرایط روز نیز اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به شکل ناجوانمردانه، با بهره‌گیری از ابزارهای متعدد، از جمله رسانه‌های ارتباط جمعی، جوانان ایران زمین را مورد تهاجم فرهنگی و اعتقادی قرار داده است، بنابراین یکی از وظایف منتخبین دوره «بی‌نهایت» ورود به عرصه جهاد تبیین برای مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است.

افسران جهاد تبیین
رحمتی منتخبین دوره «بی‌نهایت» را افسران جبهه جهاد تبیین دانست و گفت: با توجه به وجود مکتب‌ها و اندیشه‌های خرافاتی و مدعیان دروغین حقوق بشر، روز به روز اخلاق و معنویت در دنیا آسیب بیشتری می‌بیند و برای نجات اخلاق و معنویت، راهی جزء تمسک به معارف اهل بیت(ع) و معارف رضوی نداریم. وی تصریح کرد: وظیفه شما منتخبین و نخبگان، معرفی سیره اهل بیت(ع) در قالب جهاد تبیین است و با توجه به شرکت در دوره تربیتی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، شما به نوعی از امام رضا(ع) ماموریت حضور در این جهاد تبیین را دریافت کرده‌اید و سفیر ایشان محسوب می‌شوید و با تکیه بر چهار عنصر توجه، توسل، تحول و تعالی می‌توانید در این مسیر نورانی قدم بردارید.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به نیاز انسان‌های آزاده جهان به آشنایی با سیره امام رضا(ع)، توسعه ظرفیت پذیرش دوره‌ تربیتی «بی‌نهایت» را ضروری و مهم برشمرد.

آغاز دوره تربیتی جدید
در این مراسم تعدادی از منتخبین دوره مجازی «بی‌نهایت» به نمایندگی از سایر شرکت کنندگان پشت تریبون حاضر شدند و به بیان پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود در خصوص کیفیت و کمیت برگزاری این دوره پرداختند.
همچنین با حضور «رحمتی» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، «استادآقا» مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و «مختاری» مدیرعامل موسسه جوانان رضوی، آغاز دوره‌ ملی تربیتی «مجاهد تبیین‌گر» اعلان و از پوستر این رویداد رونمایی شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.