بدرقه کاروانهای زیر سایه خورشید

با بدرقه کاروانهای زیر سایه خورشید در مسجد گوهرشاد، ۱۷۵خادم رضوی به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: مراسم بدرقه کاروانهای زیرسایه خورشید از حرم امام رضا(ع) به نقاط مختلف کشور در مسجد گوهرشاد با حضور مسئولان آستان قدس و حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مجتبی مختاری افزود: جشن های زیر سایه خورشید از ۱۵ سال قبل و با اعزام پنج کاروان آغاز شد و امسال تعداد این کاروانها به عدد ۶۵ رسیده تا نقاط بیشتری از کشور آکنده از عطر و عطوفت رضوی شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، امسال فقط ۱۷۵نفر از خادمان بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) به همراه ۶۵ نفر از مبلیغین تحت مدیریت ۳۱ فعال فرهنگی مشهد در قالب ۶۵کاروان به سرتاسر کشور اعزام می‌ شوند.

او گفت: خادمان این بارگاه منور با همراه داشتن پرچم متبرک رضوی، لطف و کرم حضرت رضا(ع) را به سرتاسر کشور ارمغان می‌ برند و میهمان دلدادگانی می شوند که امکان سفر به مشهد مقدس تاکنون برایشان مهیا نشده است.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: هدف کاروان های زیر سایه خورشید تنها یک جشن و مراسم عمومی نیست بلکه کاروان های زیر سایه خورشید در همه استانها، شهرستانها، روستاها و حتی در بین عشایر حضور می یابند و با حضور در مراکزی همچون بیمارستانها، پادگانها و مراکز دانش‌بنیان، با گروه های مختلف مردمی دیدار خواهند کرد

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.