با حضور خدام حرم مطهررضوی؛
جشن ازدواج آسان برای ۱۵ زوج در بندرعباس برگزار شد

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها، اولین ویژه برنامه محله‌های امام رضایی در دهه کرامت ۱۴۰۱ با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و استقبال پرشور مردم در مسجد حضرت اباالفضل علیه‌السلام پل خواجوی بندرعباس برگزار شد.

این کاروان در ادامه راهی مراسم ازدواج ۱۵ زوج از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شد و خطبه عقد یکی از این زوج‌های جوان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری روحانی کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان خوانده شد.
مراسم ازدواج آسان به مناسبت آغاز دهه کرامت با همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون بانوان و خانواده، کانون‌های خدمت رضوی استان برگزار شده بود و برای تسهیل در امر تهیه اسباب زندگی زوج‌های جوان جهیزیه‌هایی توسط خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین شده بود که اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری در این مراسم اظهار داشت: اسلام در امر ازدواج به دنبال قانون، شرط و شروط و حق و حقوق نیست بلکه بنای اسلام بر این است که ما وظیفه خود را بدانیم در عمل به آن‌ کوشا باشیم اما رفتار خود را با محبت و فراتر از قانون با خانواده خود تنظیم کنیم.

وی افزود: ازدواج سنت پسندیده‌ای است و بسیار نسبت به آن‌ تاکید شده است از این رو از پدر و مادرهایی که در این امر سخت‌گیری‌ها را کنار می‌گذارند بایست تشکر کنیم چرا که بی‌شک امروزه یکی مسائل حائز اهمیت جامعه ترویج ازدواج است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.