با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی برگزار شد؛
ویژه برنامه‌های زیرسایه خورشید در شهرستان جاسک

با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی ویژه برنامه‌های زیرسایه خورشید در شهرستان جاسک در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، کاروان محور شرق زیرسایه خورشید استان هرمزگان از روز گذشته در میان استقبال مردمی کار خود در شهرستان جاسک را آغاز کرد و سلسه برنامه‌های این در حوزه شرق استان هرمزگان بعد از شهرستان‌های میناب و سیریک در شهرستان جاسک آغاز شد.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک کرامت و دومین روز حضور در شهرستان‌ جاسک ویژه‌برنامه‌های بسیاری از جمله کاروان عشق، دلدادگان امام رضا علیه‌السلام ،عهد روح‌الله، تکریم خانواده شهدا و خدمتگزاران نظام ،به رسم ادب و… را برگزار کرده است.

حضور در جمع علما و روحانیون اهل تشیع و اهل سنت شهرستان جاسک و حضور در بیمارستان حضرت خانم‌الانبیا(ص) بندرجاسک و خداقوت‌گویی به کادر بهداشت و درمان و عیادت از بیماران از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.

کاروان زیر سایه خورشید هرمزگان در شرق امروز میهمان دو خانواده از خانواده‌های معظم و معزز شهدا بود و ضمن حضور در منزل شهیدان شمس‌الدینی و عیدی زاده از شهدای شهرستان جاسک از خانواده‌های معزز آن‌ها با اهدای هدایایی از سوی آستان مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام تجلیل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین امامی‌پور روحانی کاروان زیرسایه خورشید در شرق استان هرمزگان در دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان جاسک ظهار داشت: امروز بزرگ ترین سرمایه ما وجود انقلاب اسلامی است چرا که برای‌ به ثمر رسیدن این انقلاب مقدس هر کسی یک سرمایه‌ای گذاشته است،برای مثال یکی در جبهه فرهنگ به امور جهادی می‌پردازد، افرادی دیگر خود را در اردوهای جهادی مشغول به خدمت می‌کنند و هر کسی به نوعی به افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام کمک می‌کنند اما در این بین کسانی هستند که ارزشمندترین دارایی‌های خود را صرف انقلاب و نظام و آسایش و امنیت مردم کرده‌اند.

وی افزود: کسی که در راه انقلاب جان خود را از دست می‌دهد و برای آزادی مردم سرزمین خود فداکاری می کند بزرگ ترین سرمایه خود یعنی جان خود را فدا کرده است و با هیچ اجر دنیوی نمی‌توانیم کار بزرگی که آن‌ها در حق ما کرده‌اند را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام امامی‌پور بیان‌کرد: روی صحبتم با فرزندان عزیز شهدا است، خط مقدمی که دیروز پدران شما و شهدا آن‌ را حفظ کردند امروز به دست شما فرزندان شهید افتاده است و باید این امانت بزرگ را حفظ کنید چرا که شما بیش از هر کسی باید بدانید که برای پیروزی و حفظ این نظام و انقلاب چه مجاهدت‌هایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پدران شما جزو گروهی بودند که بهترین و بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که داشتند و یک انسان می‌تواند بذل کند را صرف آبیاری شجره طیبه نظام اسلامی کردند از این رو بایست بدانید امروز سنگینی رسیدن به اهداف شهدا بر روی دوش شما است و نباید بگذارید خون شهدا پایمال شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.