همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛
اجتماع بزرگ امام رضایی ها در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) اجتماع بزرگ امام رضایی ها در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید؛ حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در این مراسم با اشاره به آرامش همیشگی  و مثال زدنی شهید حاج قاسم  سلیمانی گفت: سردار دل ها که در جوار مزارش حضور داریم چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با موقعیت های استرس زای زیادی مواجه بود اما همیشه لبخند بر لب داشت.

وی اضافه کرد: پناهگاه شهید سلیمانی همیشه خدا و اهل بیت(ع) بودند و به یکی از دوستانش گفته بود که سه شنبه می آیم حرم امام رضا(ع)؛ تا خستگی هایم رفع می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش حاج قاسم را سرباز مکتب عاشورا دانست و گفت: مشکل ما این است که خدا را کم داریم و فقط در زمان مشکلات به یاد خداوند هستیم.

ماندگاری مشکل امروز جامعه ما را اضطراب، انحراف و سقوط دانست و گفت: امام رضا(ع) می فرماید” کَلِمَهُ لا اِلهَ اِلاَّ اللّهُ حِصْنی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنی اَمِنَ مِنْ عَذابی”.

وی افزود: ما نیازمند پناهگاه، راهنما و منجی هستیم و امام مهربانی ها به زیبایی در حدیث “سلسله الذهب” مسیر را برای ما می گشایند.

در بخش دیگری از این مراسم که با حضور خادمیاران و یاوریاران رضوی و خیل عظیم آحاد مردم شهرستان کرمان برگزار شد صابر خراسانی و مهدی مختاری به شعرخوانی و مولودی خوانی به ساحت قدسی امام مهربانی عرض ارادت کردند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.