با حضور کاروان زیر سایه خورشید؛
پالایشگاه نفت بندرعباس به عطر رضوی معطر شد

با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان هرمزگان، پالایشگاه نفت بندرعباس به عطر رضوی معطر شد.
به گزارش ستاد خبری پانزدهمین دوره ی جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خدام رضوی در ادامه برنامه‌های خود در استان هرمزگان همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام بعد از حضور در جمع کارکنان پالایشگاه نفت آفتاب راهی پالایشگاه نفت بندرعباس شد.
این کاروان در اولین برنامه خود در پالایشگاه بندرعباس، در مسجد این واحد حاضر شد و ضمن برگزاری و شرکت در نماز جماعت این پالایشگاه ویژه برنامه جشن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را برگزار کرد.
در این جلسه که با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری و مولودی و مدح‌خوانی کربلایی مجتبی ریخته‌گرزاده همراه بود مسابقاتی برگزار شده و همچنین هدایایی به کسانی نام مبارک “رضا” را داشتند اهدا شد.
کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان در ادامه برنامه‌ سرکشی از واحدها و بخش‌های مختلف این پالایشگاه را آغاز کرد و ابتدا در مرکز آتش‌نشانی پالایشگاه نفت بندرعباس حاضر شدند و حال و هوای صحن و سرای باصفای حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام را در این مرکز تداعی کردند.
مقصد دوم کاروان زیرسایه خورشید کارگاه مرکزی پالایشگاه بود که در این برنامه نیز خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در جمع کارکنان و کارگران این مجموعه که در گرمای طاقت فرسا به انجام امور تعمیرات می‌پرداختند حاضر شدند و ضمن برگزاری مراسم پرچم گردانی، متبرکات حرم را بین کارکنان توزیع کردند.
حضور در اتاق‌های کنترل کیفیت پالایشگاه نفت بندرعباس تحت عنوان مناطق الف، ب و ج از دیگر برنامه‌های این کاروان در پالایشگاه بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.