انتخاب موسسه جوانان به عنوان مجموعه برتر در جشنواره ملی پاسخ برتر

در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی پاسخ برتر از موسسه جوانان آستان قدس رضوی به عنوان «مرکز برتر در پاسخگویی به شبهات نسل نو» تقدیر شد.
آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی پاسخ برتر به همت مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در شهر مقدس قم برگزار شد. این مراسم با قرائت پیام حضرت آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی»، سخنرانی آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و همچنین با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین«محسن قرائتی»وحجت‌الاسلام‌و المسلمین«ناصر رفیعی» و مدیران مراکز و چهره‌های شاخص در عرصه پاسخگویی به شبهات، برگزار شد.
طبق اعلام دبیرخانه این جشنواره طی فراخوان در محور‌های علمی، ادبی و تجسمی، مجموعا هزار و ۲۱۸ اثر واصل شد و در بخش ویژه، موسسه جوانان آستان قدس رضوی به پاس فعالیت‌های ارزشمند، خلاقانه و الهام‌بخش در عرصه تولید محتوای معارفی و تعامل موثر با نوجوانان و جوانان در سطح کشور، به‌عنوان «مرکز برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات نسل نو» برگزیده شد.
در تقدیرنامه این جشنواره که به امضای آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور رسیده، خطاب به مدیرعامل موسسه جوانان آمده است: «با افتخار و مباهات موفقیت مرکز شما را در احراز جایگاه «مرکز فعال در عرصه پاسخگویی به شبهات» به پاس «هدفگذاری موفق در زمینه پاسخگویی به شبهات نسل نو» به شما و همکاران محترمتان تبریک می‌گوییم.»
بر اساس این گزارش موسسه جوانان طی سال‌های اخیر با تدوین مجموعه‌ای از کتب و دوره‌های آموزشی با موضوع آموزش معارف اسلامی با رویکرد تعامل مستقیم با نوجوانان و جوانان، توانسته به الگویی ارزشمند و موثر در پاسخگویی به نیاز‌های فکری و دینی نسل نو دست پیدا کند.
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.