همیاران مردمی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در مشهد گرد هم آمدند

نشست دبیران و معاونان استانی شبکه جوانان رضوی به عنوان همیاران مردمی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با هدف هماهنگی و برنامه ‎ریزی هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید به مدت ۳ در مجتمع دانشجویی امام رضاعلیه‌السلام برگزار شد.

با توجه به اهمیت و فراگیری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و به منظور هم فکری، هم افزایی، ایده پردازی، بررسی چالش‌ها و راهکار‌ها و افزایش کیفی و کمی برنامه‌ها در سراسر کشور و عرصه بین الملل، نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با حضور ۸۰ نفر از دبیران و معاونان استانی این برنامه در مشهد برگزار شد.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: در این گردهمایی ۳ روزه، درباره راهبرد‌ها و رویکرد‌های جدید و نوآورانه مشورت و همفکری شد. همچنین در نشست‌هایی تخصصی درباره طرح‌ها و برنامه‌های تحولی که در رویداد آتی جشن‌های زیر سایه خورشید امسال قرار هست صورت بگیرد گفتگو‌های مفصلی انجام شد.

مختاری افزود: با جمع بندی‌هایی که در پی این نشست‌ها انجام خواهد شد، رویکرد‌های اصلی برنامه‎‌ها به رابطان استان‌ها ارائه می‌شود تا هر استان بنا بر اقتضائات و شرایط خود فعالیت‌های مناسب را با مشارکت مردم برنامه ریزی نماید.

وی همچنین یاد آور شد: برنامه‌های پیش روی زیر سایه خورشید در دهه کرامت ۱۴۰۳ (خرداد ماه)، با تمرکز بر اجتماعات بزرگ مردمی، جشن‌های مردمی، ویژه برنامه‌های حوزه دانشجویی و دانش آموزی و ویژه برنامه‌های حوزه خانواده به خصوص زنان و دختران در اولویت قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، با اشاره به محتوای این جشن‌ها یادآور شد: رویکرد‌های اصلی این برنامه ترویج فرهنگ زیارت از راه دور، شادی مومنانه و نشر هر چه بیشتر معارف رضوی با محوریت خدمت کریمانه است.

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، هرساله با بیش از ۱۴ هزار مراسم در ایام دهه کرامت در ۲ هزار نقطه جغرافیایی کشور برگزار می‌شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.